دانلود بازی Automobilista 2 v1.1.2.4 برای کامپیوتر
نوشته شده توسط : ادمین

دانلود بازی Automobilista 2 برای PC

بازی Automobilista 2 عنوانی جدید از شرکت Reiza Studios می باشد که در سبک بازیهای مسابقه ای و شبیه سازی قرار دارد. این بازی جدید کامپیوتر پروژه ای است که طی تقریباً یک دهه توسعه یافته و در هسته اصلی آن ، یک شبیه سازی جامع از صحنه ورزش های برزیلی قرار گرفته که شامل تمام سری های اصلی مسابقات برزیل ، پیست های مسابقه و رانندگان آن است. رقابت در این بازی موج میزند و شما بعنوان یک راننده جدید باید در میان صدها راننده دیگر حضور پیدا کنید. برای کسب مقام اولی و محبوب شدن مسیر سختی را در پیش خواهید داشت زیرا این بازی از یک سیستم واقع گرایانه برخوردار است که سبقت گرفتن از رقبا را برای شما سخت میکند.

استفاده از مسیر های محبوب و شناخته شده دنیا مانند: Hatch ، Mount Panorama و Imola بازگو کننده سطح بالای بازی می باشد که شما میتوانید در ده ها مسیر پر پیچ و خم حضور پیدا کنید. در این بین ماشین های بسیاری از مطرح ترین شرکت های دنیا در اختیار شما قرار میگیرد که دستیابی به آنها کمی سخت می باشد. زیرا هر خودرویی که مد نظر دارید را باید خریداری کنید و بدست آوردن پول در این بازی راهی جز مسابقه دادن ندارد. استفاده از روش های جدید بازیسازی در این گیم سبب شده تا سازگاری خوبی با واقعیت مجازی یا همان VR داشته باشد که این مورد را به صورت آسان و تنها با چند کلیک ساده میتوانید اجرا کنید.

 

 

دانلود بازی Automobilista 2 v1.1.2.4 برای کامپیوتر

 

 

بازی به صورت آنلاین و چند نفره نیز قابل اجرا می باشد.

 

 

بازی Automobilista 2 از یک سیستم آب و هوایی قدرتمند برخوردار است که در طول مسابقات میتوانید شرایط مختلف جوی و شبانه روزی را مشاهده کنید. این سیستم روی روند بازی تاثیر بسزایی خواهد داشت زیرا در برخی از مسیر ها از سرعت بالای شما ممانعت میکند و در برخی مسیر های دیگر سبب افزایش سرعت شما میشود که دقیقا مانند واقعیت طراحی شده است. بازی اتومبیل 2 از خودروهای کلاسیک و جدید بهرهمند است که نسبت به سلیقه خود میتوانید به آنها دسترسی داشته باشید. با پیش روی در بازی و بدست آوردن پاداش های مختلف میتوانید گاراژ اختصاصی خود را راه اندازی کنید و با خرید تجهیزات جدید خودروی خود را تقویت کنید.

پشتیبانی از یک سیستم چند نفره به شما این امکان را میدهد تا بتوانید بازی را بصورت P2P و آنلاین هم اجرا نمایید. البته این مورد بستگی به آیتم های مختلفی دارد اما بطور کامل گیم پلی بهتری را نسبت به نسخه آفلاین دارا می باشد. در بخش آنلاین بازی در صورت پیروز شدن XP های مختلفی براساس رانندگی، به شما داده میشود که با آنها میتوانید رتبه خود را در میان میلیون ها گیمر دیگر افزایش دهید.

طراحی دیدنی در کنار صداگذاری عالی سبب به وجود آمدن یک بازی جذاب بنام Automobilista 2 شده است که گیم پلی عالی آن توانسته گیمرهای بسیاری را به سمت خود روانه کند. وجود گیم پلی پویا میتواند شما را برای دقایق طولانی سرگرم نماید که اگر شما نیز از دوست داران بازی های مسابقه ای هستید پیشنهاد میشود دانلود بازی Automobilista 2 برای کامپیوتر را از دست ندهید.

 

 

جهت اجرای بدون مشکل بازی پیشنهاد میشود سیستم مورد نیاز جهت نصب را مشاهده کنید.

 

 

Packing an even larger roster of diverse cars and tracks than its predecessor, Automobilista 2 ventures further into the best of international motorsports, including prestigious brands along with iconic venues such as Brands Hatch, Mount Panorama and Imola, at the same time continuing to explore the more exotic and exciting forms of motorsports from around the world.





:: بازدید از این مطلب : 91
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 2 فروردين 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: